• Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co to jest wartość dla klienta? • Co wpływa na wartość dla klienta? • W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta? • Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta? • Jak należy rozumieć produkt kreatywny? Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.

Podtytuł Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Autor Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
Rok wydania 2021
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 162
52,00 zł 36,92 zł
By the end of the promotion left :
2
days
14 hou.
28 minut.
49 seco.
Lowest price in the last 30 days:
33,80 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-324-5
Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co to jest wartość dla klienta?
• Co wpływa na wartość dla klienta?
• W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta?
• Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
• Jak należy rozumieć produkt kreatywny?

Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.

Wstęp 7

1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA 11
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 13
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 24
1.3. Obszary kreowania wartości 33

2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA 45
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 47
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 54
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 61
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 69
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 73

3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA 83
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 85
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 92
3.3. Cechy produktu kreatywnego 98
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 106

4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW 115
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 117
4.2. Charakterystyka badanych 118
4.3. Hipotezy i pytania badawcze 120
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych 122

Zakończenie 145
Bibliografia 147
Spis tabel 159
Spis rysunków 160
Spis wykresów 161

Recenzent: dr hab. Dagmara K. Zuzek, prof. Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.