• Zarządzanie zmianą w podmiotach leczniczych. Technologie, innowacyjność, konkurencyjność

Kompleksowy przewodnik po strategiach, które pomogą Twojej placówce osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się sektorze ochrony zdrowia, a także obowiązkowa pozycja dla menedżerów, liderów i osób odpowiedzialnych za rozwój i zarządzanie zmianami w podmiotach leczniczych. Jak wdrożyć innowacje, aby przyniosły rzeczywiste korzyści dla Twojej organizacji i pacjentów? Będąc nieocenionym źródłem wiedzy związanej z teoretycznymi aspektami konkurencyjności oraz z praktycznymi narzędziami wspierającymi codzienną działalność podmiotów leczniczych, publikacja ta zawiera wyczerpującą odpowiedź na to, a także na inne pytania dotyczące rozwoju kierowanej przez Ciebie placówki. Tym samym - pomoże Ci zwiększyć jej konkurencyjność i przyciągnąć więcej zadowolonych pacjentów!

Podtytuł Zarządzanie zmianą w podmiotach leczniczych. Technologie, innowacyjność, konkurencyjność
Autor Urszula Religioni
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 158
110,00 zł 78,10 zł
By the end of the promotion left :
7
days
16 hou.
07 minut.
49 seco.
Lowest price in the last 30 days:
71,50 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-890-5
Kompleksowy przewodnik po strategiach, które pomogą Twojej placówce osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się sektorze ochrony zdrowia, a także obowiązkowa pozycja dla menedżerów, liderów i osób odpowiedzialnych za rozwój i zarządzanie zmianami w podmiotach leczniczych.
Wśród głównych zagadnień:
• Budowanie konkurencyjności - poznaj kluczowe czynniki i strategie umożliwiające efektywne konkurowanie na rynku ochrony zdrowia.
• Rola innowacji i technologii - dowiedz się, jak nowoczesne technologie mogą przyczynić się do wzrostu efektywności operacyjnej i przewagi konkurencyjnej Twojej placówki.
• Zarządzanie zmianą - zdobądź praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania nowoczesnych rozwiązań oraz zarządzania personelem w procesie zmian technologicznych.

Jak wdrożyć innowacje, aby przyniosły rzeczywiste korzyści dla Twojej organizacji i pacjentów?
Będąc nieocenionym źródłem wiedzy związanej z teoretycznymi aspektami konkurencyjności oraz z praktycznymi narzędziami wspierającymi codzienną działalność podmiotów leczniczych, publikacja ta zawiera wyczerpującą odpowiedź na to, a także na inne pytania dotyczące rozwoju kierowanej przez Ciebie placówki. Tym samym - pomoże Ci zwiększyć jej konkurencyjność i przyciągnąć więcej zadowolonych pacjentów!

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw 11
1.1. Istota i pomiar konkurencyjności 11
1.2. Komponenty konkurencyjności i strategie konkurowania 14
1.3. Czynniki wpływające na konkurencyjność 20

Rozdział 2
Specyfika konkurencyjności na rynku ochrony zdrowia 23
2.1. Uwarunkowania organizacyjne i regulacyjne 23
2.2. Potencjał sektora ochrony zdrowia i wyzwania związane z konkurencyjnością 29
2.3. Formułowanie strategii konkurencji w podmiotach leczniczych 35
2.4. Ewolucja sektora i kształtowanie trwałej przewagi konkurencyjnej 41

Rozdział 3
Technologie w budowaniu konkurencyjności podmiotów leczniczych 45
3.1. Innowacje w sektorze ochrony zdrowia - definicje i znaczenie 45
3.2. Rola technologii w podnoszeniu efektywności operacyjnej podmiotów leczniczych 47
3.3. Technologie a przewagi konkurencyjne podmiotów leczniczych 53

Rozdział 4
Efektywne zarządzanie zmianą technologiczną 59
4.1. Wyzwania implementacji nowoczesnych rozwiązań 59
4.2. Kluczowe etapy wprowadzania zmian technologicznych 65
4.3. Zarządzanie personelem w procesie zmian 75

Rozdział 5
Budowanie strategii konkurencyjności na przykładzie gospodarki produktami leczniczymi 85
5.1. Planowanie strategii konkurencyjności 85
5.2. Nowoczesne technologie wspierające gospodarowanie produktami leczniczymi 94
5.3. Koszty, korzyści i możliwości implementacji wybranych technologii 117
5.4. Gospodarka lekowa w kształtowaniu strategii przywództwa kosztowego i zróżnicowania 128

Podsumowanie 141
Bibliografia 143
Spis tabel 157
Spis rysunków 158

Dr hab. n. med. i n. o zdr. Urszula Religioni
Profesor w Szkole Zdrowia Publicznego CMKP w Warszawie, dr hab. n. med. i n. o zdr., dr n. ekon. i fi n., dr n. o zdr. Członkini Komitetu Zdrowia Publicznego Polskiej Akademii Nauk, a także wielu Rad Naukowych. Autorka i współautorka ponad 200 publikacji naukowych z zakresu zdrowia publicznego, w tym w obszarach ekonomiki zdrowia, farmaceutycznego zdrowia publicznego i badań nad jakością życia. Interesuje ją zarządzanie zmianą (osobistą i w biznesie), a także rozwój kompetencji. Od ponad 10 lat współpracuje z otoczeniem gospodarczym, oceniając i wspierając wdrażanie nowych technologii, poprawiających jakość życia pacjentów. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołami. Naukowo związana z Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego, Warszawskim Uniwersytetem Medycznym i Szkołą Główną Handlową, współpracuje z licznymi uczelniami zagranicznymi.

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.